Jak je Easy Event výhodný?
Nekupujete jen chytré softwarové řešení. Získáváte kompletní support od konzultací přes pomoc při získávání a tvorbě obsahových částí až po kompletní reporting. Jinými slovy - realizaci celého procesu na klíč.
Modul
Microsite a registrace
Použití modulu R na jedné akci, komunikace s klientem, základní branding
microsite, příprava a nastavení registračních formulářů, kompletní vložení a naformátování
obsahu, tvorba šablony a obsahu e-mailingu, distribuce zvacího mailingu, 2x reporting stavu
registrace Předání finálních výstupů registrace v elektronické podobě
tj. cca 8 hod.
supportu
Modul
Elektronické vstupenky a on‑site check-in
Použití modulu Q na jedné akci, grafický návrh eTicketu v PDF a
PassBook variantě. Vygenerování všech vstupenek s QR kódy pro potvrzené účastníky a rozeslání
vstupenek e-mailem (základní rozesílka + 1x dodatečná). Technické zabezpečení realizace
check-inu (dodání HW+SW). 5x iPod Touch, 1x server + AP, 1x termotiskárna kódů. Výstupy/reporty
z on-site check-inu.
tj. cca 6 hod. supportu + HW
Modul
Mobilní aplikace s interaktivními vstupy účastníků
Použití modulu M na jedné akci, komunikace s klientem, branding
aplikace, příprava a nastavení modulů Agenda, Speakers, Hlasování, Dotazy, Feedback; spolupráce
na vložení obsahu (do rozsahu 40-ti položek Agenda a Speakers), reporting využití informační
části aplikace + statistické a souhrnné výstupy z interaktivních částí aplikace. Funkční web app
na doméně určené klientem nebo na subdomena.easyevent.cz.
tj. cca 20+ hod. supportu